Update | Wijziging baanreservering TOS

11 september 2022


Bevestigen van een reservering van een baan op het fysieke afhangbord is uitgeschakeld.

Als je een baan met je App of website hebt gereserveerd, moest je voorheen de reservering met je tennispas bevestigen op het afhangbord in het paviljoen vlak voordat de reservering van kracht werd. Dit voorkomt dat een baan geblokkeerd blijft als iemand niet komt opdagen. Deze bevestigingsprocedure hebben we tot nader order uitgeschakeld, omdat het afhangbord in praktijk niet altijd betrouwbaar blijkt te werken. Het blijft wel mogelijk om in het paviljoen een baan af te hangen op het afhangbord. We bevelen echter aan om hiervoor de ClubApp te gebruiken. 
Heb je een baan gereserveerd met de ClubApp maar kan je bij nader inzien toch niet komen? Annuleer dan je reservering zodat andere leden gebruik kunnen maken van dit tijdsslot.  

Reserveren van banen voor introducés

Het reserveren van een baan voor een introducé in de ClubApp is uitgeschakeld. We hebben namelijk geconstateerd dat door sommigen hiervan stelselmatig gebruik wordt gemaakt. Natuurlijk mag je iemand introduceren om kennis te laten met onze padel of tennis, maar als iemand regelmatig komt tennissen of padellen, wordt deze persoon geacht lid te worden van onze vereniging. Het is dus ook niet de bedoeling dat je jouw lidnummer ter beschikking stelt aan iemand anders voor de reservering van een baan.
Wil je iemand introduceren? Meld dit dan aan bar in het paviljoen of stuur een mail naar [email protected]
Introducékosten bedragen EUR 5,00 per persoon en dit kan aan de bar betaald worden.

Nieuwscategorieën